Halm Skrevet April 5, 2016 Rapporter Share Skrevet April 5, 2016 Hej. Jeg kan ikke komme i kontakt med controlleren i serviceview efter opdatering af java. Jeg har det problem at gulvarmetemperaturen skal sænkes og det kan jeg ikke i appen. Jeg har sent nyt program,med mindre temperature. Uden held. Har i nogle forslag til at komme i serviceview. Hilsen Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 David Teute Pedersen Besvaret April 7, 2016 Rapporter Share Besvaret April 7, 2016 husk at bruge søge funktionen her inde Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik_BS Besvaret April 7, 2016 Rapporter Share Besvaret April 7, 2016 Hvis din bruger bliver afvist, mangler du at slå TLS.1.1 og 1.2 fra i dit java kontrol panel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret April 8, 2016 Rapporter Share Besvaret April 8, 2016 På 7/4/2016 at 14:04 , Henrik_BS skrev: Hvis din bruger bliver afvist, mangler du at slå TLS.1.1 og 1.2 fra i dit java kontrol panel Som der står i det indlæg, som David linker til (tak david), påvirkes TLS 1.1 og 1.2 ikke af en opdatering af JAVA, men er alene relateret til den IHC firmware du køre med. TLS 1.1 og 1.2 er understøttet i firmware 2.7.220, men ikke i 2.7.199 eller ældre. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Halm
Hej.
Jeg kan ikke komme i kontakt med controlleren i serviceview efter opdatering af java.
Jeg har det problem at gulvarmetemperaturen skal sænkes og det kan jeg ikke i appen.
Jeg har sent nyt program,med mindre temperature. Uden held.
Har i nogle forslag til at komme i serviceview.
Hilsen Henrik
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts