Søren Birkholm Eriksen Skrevet April 5, 2016 Rapporter Share Skrevet April 5, 2016 Hej Jeg har "vovet" mig ud i at lave en FB fra bunden - Tænd på indstilleligt tidspunkt og sluk når skumring går off. I simulering virker den, men jeg er usikker på om den er strikket korrekt sammen. Nogle FB'er har noget kaldt 'power up'. Er det nødvendigt i min FB? Er der en flink sjæl der lige vil kigge den igennem? På forhånd tak. Fil vedhæftet Natlampe.vis Mvh Søren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret April 5, 2016 Rapporter Share Besvaret April 5, 2016 Hej Søren Du har kun to parameter som skal påvirke natlampen, du kan derfor reducere programmet til dette. Natlampe.vis Med de parameter giver det ikke rigtig menig at bruge en powerup, Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Søren Birkholm Eriksen Besvaret April 5, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 5, 2016 10 minutter siden, Henning Pedersen skrev: Hej Søren Du har kun to parameter som skal påvirke natlampen, du kan derfor reducere programmet til dette. Med de parameter giver det ikke rigtig menig at bruge en powerup, Ahh... Mit program kunne "rykket et niveau op" Tak, Henning. Mvh Søren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret April 8, 2016 Rapporter Share Besvaret April 8, 2016 På 5/4/2016 at 13:54 , Søren Birkholm Eriksen skrev: Hej Jeg har "vovet" mig ud i at lave en FB fra bunden - Tænd på indstilleligt tidspunkt og sluk når skumring går off. I simulering virker den, men jeg er usikker på om den er strikket korrekt sammen. Nogle FB'er har noget kaldt 'power up'. Er det nødvendigt i min FB? Er der en flink sjæl der lige vil kigge den igennem? På forhånd tak. Fil vedhæftet Natlampe.vis Mvh Søren Power up er en event som køre når IHC controlleren starter efter at have være slukket, blevet genstartet via web interfacet, du har uploadet et nyt program eller den har genstartet af sig selv. Du skal kun bruge power up eventet hvis du har noget du vil ændre eller checke i forbindelse med at IHC controlleren starter. Det kan f.eks. være at du vil have dit program til at checke om det fortsat er nat. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Søren Birkholm Eriksen Besvaret April 11, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 11, 2016 På 4/8/2016 at 00:49 , Lars1 skrev: Power up er en event som køre når IHC controlleren starter efter at have være slukket, blevet genstartet via web interfacet, du har uploadet et nyt program eller den har genstartet af sig selv. Du skal kun bruge power up eventet hvis du har noget du vil ændre eller checke i forbindelse med at IHC controlleren starter. Det kan f.eks. være at du vil have dit program til at checke om det fortsat er nat. Tak, Lars. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Søren Birkholm Eriksen
Hej
Jeg har "vovet" mig ud i at lave en FB fra bunden - Tænd på indstilleligt tidspunkt og sluk når skumring går off.
I simulering virker den, men jeg er usikker på om den er strikket korrekt sammen. Nogle FB'er har noget kaldt 'power up'. Er det nødvendigt i min FB?
Er der en flink sjæl der lige vil kigge den igennem?
På forhånd tak.
Fil vedhæftet Natlampe.vis
Mvh Søren
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts