cs Skrevet April 1, 2016 Rapporter Share Skrevet April 1, 2016 Jeg sidder her og roder lidt med tilslutning af skumringsrelæ. Historien starte med jeg har programmeret i visual at lys i stue/køkken tænder på planlagt tidspunkt.. dernæst at når man slukker lyset efter toiletbesøg aktiveres rutelys tilbage igen.. Det funkgere som det skal :-) Men der er jo ingen grund til lyset også gør det når der i det hele taget er lyst nok. og i det hele taget også i andre tilfælde.Men jeg har købt et skumringsrelæ og vil så spørge.. Skal man også have et indputmodul for at tilslutte dette? Jeg har kun en controller og en strømforsyning ,da jeg indtil videre kun køre styring af wireless dimmer. Humm.. kan jeg forsyne skumringsrelæet med 24v og tilslutte den 3. ledning i en 0v terminal på controlleren? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret April 1, 2016 Rapporter Share Besvaret April 1, 2016 du skal have et input modul for at sætte skumringsrelæ til, den laver en slutte funktion, så skal sendes til et input modul.. Nej.. du kan ikke tilslutte den 3. ledning direkte til controlleren, da det er datalinier. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret April 2, 2016 Rapporter Share Besvaret April 2, 2016 Der er nogen som har lavet et virtuelt skumrings relæ. Det ligger i flere udgaver her på boardet. Prøv at søge efter det, så slipper du for at skulle ud og skaffe et input modul i denne omgang. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts