Fvistrup Skrevet March 24, 2016 Rapporter Share Skrevet March 24, 2016 Jeg ved godt, at det ikke direkte har så meget med IHC at gøre, men det var det eneste forum Jeg kendte til, hvor der formentlig er en del andre elektrikere. Jeg skal lave en stikkontakt, to pds udtag og et antenne udtag i en blank murstensvæg (den skal dog males), men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal lave det, for jeg kan ikke forestille mig, at man kan have pds konnektorer i en blankstensdåse, ellers ville jeg bare have gjort sådan. Væggen bliver pudset på bagsiden. Jeg håber, at nogen kan hjælpe. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret March 24, 2016 Rapporter Share Besvaret March 24, 2016 tre styks 1,5m indmuringsdåser, deres højde passer med en sten og to fuger, og så er det ellers bare igang med er fjerne det meste af en sten... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Fvistrup Besvaret March 24, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 24, 2016 Hvad ville du så gøre med rammer? 63'er? Og tror du ikke man vil kunne se dåsen, når det er monteret? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret March 24, 2016 Rapporter Share Besvaret March 24, 2016 det er ikke nem at lave usynlig i sådan en væg med så dybe fuger, men der kan ligges et tyndt lag mørtel mod dåsen og så når det hele bliver malet, så er det ikke til at se, hvis du er god til at mure, så kan en ramme 50 også nemt klare det... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret March 24, 2016 Rapporter Share Besvaret March 24, 2016 Tjaa for os med grundmurrede og vandskurede huse så indervæggene også sådan ud inden man gik igang med hammer, mejsel og rillefræsertap på vinkelsliberen til fugerne. Jeg har vel 50-60 stikkontakter, ligeså mange pds udtag og vel omkring 20 fortrådedet tryk. I ydervægge kan man heldigvis trække kablerne i hulmuren, men i enkeltstens indervæggene er der kun at fræse fugen ud og lade kablet følge fugen. Ikke specielt nemt ved lodrette føringer Jo jo trykkene fåes da wireless, men stikkontakterne kræver stadig et kabel. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Fvistrup Besvaret March 24, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 24, 2016 Det vil jeg prøve. Mange tak for hjælpen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts