CEG Skrevet March 21, 2016 Rapporter Share Skrevet March 21, 2016 Hejsa Jeg er ny ud i IHC, så jeg håber I vil bære over med mig. Jeg har et lille køkken/alrum projekt i et ældre hus, og et begrænset budget - derfor er IHC wireless valgt. Jeg har fået tryk og lampeudtag hjem og det spiller max. Jeg kunne dog godt tænke mig, at jeg kunne styre 4 lampeudtag individuelt med et tryk (4 knapper). Scenarie: Lampeudtag A (dæmper) Lampeudtag B (dæmper) Lampeudtag C (u dæmp) Lampeudtag D (u dæmp) Knap 1: kort tryk = tænd, kort tryk igen = sluk, langt tryk = dæmp Knap 2: kort tryk = tænd, kort tryk igen = sluk, langt tryk = dæmp Knap 3: kort tryk = tænd, kort tryk igen = sluk Knap 4: kort tryk = tænd, kort tryk igen = sluk ... er dette muligt? Har det til at virke med 2 knapper pr. lampeudtag Ser frem til at høre fra jer - på forhånd tak. /Claus Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret March 21, 2016 Rapporter Share Besvaret March 21, 2016 Hej, og velkommen til IHC-user Det er ikke muligt at bruge en tast betjening på en wireless stand alone installation, det kan du kun gøre hvis du har en controller ind over... Du kan bruge en tast til at fremkalde et scenarie, men et scenarie er ET lysniveau, så du kan faktisk godt lave så du kan tænde alle fire lamper hver for sig på et 4 tryk, men du kan bare ikke slukke dem igen, med mindre du laver et ekstra tryk, som sluk alt, men det giver jo ikke rigtig nogen mening... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
CEG Besvaret March 22, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 22, 2016 Tak for meldingen Brian, så må der flere tryk til... /Claus Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts