Mikkel Skovgaard Skrevet March 21, 2016 Rapporter Share Skrevet March 21, 2016 Bare en hurtig status opdatering, jeg har for tiden utrolig travlt på mit job og orker ikke at sidde mere ved computeren når det bliver "fyraften" kl 21-23 stykker for tiden. Det bliver bedre når vi kommer ind i april måned, det lover jeg :-D Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Carsten L. Besvaret March 22, 2016 Rapporter Share Besvaret March 22, 2016 14 timer siden, Mikkel Skovgaard skrev: Bare en hurtig status opdatering, jeg har for tiden utrolig travlt på mit job og orker ikke at sidde mere ved computeren når det bliver "fyraften" kl 21-23 stykker for tiden. Det bliver bedre når vi kommer ind i april måned, det lover jeg :-D Nej Captainen er bestemt ikke død. Den lever i bedste velgående hos mig hvor han tilbyder en masse ekstra funktionalitet, som f.eks. styring af Sonos som er det jeg bruge mest. Jeg syntes du har gjort et imponerende stykke arbejde og jeg håber ikke du føler dig presset til hele tiden at arbejde med det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
arnskov Besvaret March 22, 2016 Rapporter Share Besvaret March 22, 2016 Næ den lever også fint hos mig, nu på en PI-3 :-) bruger den til Sonos og til min postmelder som via den sender en pushbesked så jeg ved der er post. Glæder mig dog altid til nyt ;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts