Allan Nissen Skrevet March 4, 2016 Rapporter Share Skrevet March 4, 2016 Hej Mikkel Jeg kan ikke få Captain til at starte afspilning af DR P4 Østjylland på Sonos. Når jeg tester fra Captain så returnerer den et OK, men afspilning starter ikke. Jeg kan ikke komme på andet end at det må være pga. af Ø'et, er det rigtigt? Mvh Allan Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret March 5, 2016 Rapporter Share Besvaret March 5, 2016 9 timer siden, Allan Nissen skrev: Hej Mikkel Jeg kan ikke få Captain til at starte afspilning af DR P4 Østjylland på Sonos. Når jeg tester fra Captain så returnerer den et OK, men afspilning starter ikke. Jeg kan ikke komme på andet end at det må være pga. af Ø'et, er det rigtigt? Mvh Allan Jeg tester lige Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret March 5, 2016 Rapporter Share Besvaret March 5, 2016 5 timer siden, Mikkel Skovgaard skrev: Jeg tester lige Hvordan går det med en ny version af IHC Captain. Nogen ETA? Savner efterhånden meget at kunne logge LUX og fugt data. :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Allan Nissen Besvaret July 9, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 9, 2016 På 5/3/2016 at 07:38 , Mikkel Skovgaard skrev: Jeg tester lige Hvordan gik det med testen? Det er stadig et problem i seneste beta. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Brix Besvaret September 24, 2016 Rapporter Share Besvaret September 24, 2016 Jeg oplever samme problem. Jeg har netop installeret IHC Captain på Raspberry pi 3 model b for at bruge koblingen mellem IHC og Sonos. Det virker generelt fantastisk bortset fra at jeg ikke kan starte DR P4 Østjylland. Jeg kan starte alt muligt andet men ikke DR P4 Østjylland. Jeg har prøvet at omdøbe favoritten til noget uden "Ø" men det hjælper ikke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret September 26, 2016 Rapporter Share Besvaret September 26, 2016 På 9/24/2016 at 14:55 , Henrik Brix skrev: Jeg oplever samme problem. Jeg har netop installeret IHC Captain på Raspberry pi 3 model b for at bruge koblingen mellem IHC og Sonos. Det virker generelt fantastisk bortset fra at jeg ikke kan starte DR P4 Østjylland. Jeg kan starte alt muligt andet men ikke DR P4 Østjylland. Jeg har prøvet at omdøbe favoritten til noget uden "Ø" men det hjælper ikke. Jeg må ærligt indrømme jeg ikke har prøvet det mere end 1 gang - jeg ser lige på det når jeg er hjemme. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts