MekTrik Skrevet February 20, 2016 Rapporter Share Skrevet February 20, 2016 Hej skal lave et program til et skilt ved en vej skal lyse ca 50% når der så kommer en bil kørerne og aktiver en pir skal lyset gå fra de 50% og til 100% på 3 sek. efter ca 3 min skal lyset gå ned på 50% igen på 3 sek hvis der ikke kommer en ny bil. nogle der kan lave det og hvad vil i bruge til det????? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nicolas Søgaard Besvaret February 20, 2016 Rapporter Share Besvaret February 20, 2016 Jeg tror bare jeg ville bruge 1.4.06d Pirstyring, og så sammen med en wireless dæmper, hvor du stiller rampetiden når du trækker de forskellige scenarier over Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret February 24, 2016 Rapporter Share Besvaret February 24, 2016 Der findes en PIR med indbygget dimmer. Den kan det dog ved jeg ikke lige med den rampetid hvordan den er. http://www.servodan.dk/produkt/41-233 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
MekTrik
Hej
skal lave et program til et skilt ved en vej
skal lyse ca 50% når der så kommer en bil kørerne og aktiver en pir
skal lyset gå fra de 50% og til 100% på 3 sek.
efter ca 3 min skal lyset gå ned på 50% igen på 3 sek
hvis der ikke kommer en ny bil.
nogle der kan lave det og hvad vil i bruge til det?????
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts