Hop til indhold
  • 0

Blok til lysdæmper

Casper Sibborn Pedersen
 Share

Spørgsmål

Hej folkens. 

Jeg har et lille problem med min IHC programmering.

Når jeg bruger lysdæmper og har lavet en kipblok til både lav/sluk, samt høj/sluk, oplever jeg at skal trykke to gange når jeg har slukket på modsat kip.

hvordan løses dette? Og er det overhovedet meningen man selv skal lave kipblok for at bruge lav, høj, sluk? 

Håber dette giver mening.

på forhånd tak:-)

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Velkommen til IHC-User

Du skriver ikke hvilken lysdæmper du bøvler med, om det er wireless, eller uni eller noget helt andet, men det lyder usandsynligt at du skal bruge kip blokke til lysdæmper, de skal som regel bare have en puls... du kan evt. prøve at vedhæfte programmet, de vil gøre det lettere at hjælpe

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Hej Brian. Tak for svar!

Lyddæmperen er en uni400/sa men det er irrelevant. 

Jeg bruger eksempelvis blok 1.2.02b har memery 1, memery 2, og sluk.

hvordan laver jeg mine to tryk, så jeg kan tænde på memery 1, samt slukke, på det ene tryk og tænde på memery 2, samt slukke på det andet tryk, når begge sidder på samme sluk indgang?

giver det mening?;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Du kan ikke anvende samme tryk til at fremkalde et memory samt slukke, med mindre du bruger et langt tryk til at slukke, så kunne det laves som vedhæftede..

Den løsning du søger, kunne måske godt laves, ved at lave en blok selv, men da der ikke er tilbagemelding fra dæmperen, så ved funktionsblokken ikke hvad der skal ske... man ville kunne lave det lettere hvis dæmperen var wireless..

eksempel.vis

Link til kommentar
Del på andre sites