Christian Poulsen Skrevet February 19, 2016 Rapporter Share Skrevet February 19, 2016 Hej alle Jeg har problemer med min hjemmesimulering... kan I hjælpe mig ? Det skal være sådan at hvis man trykker på øverst venstre i entreen eller bryggers med langt tryk så skal den aktivere sommer hjemmesimuleringen. Hvis man trykker langt tryk på nederst venstre i entre eller bryggers så skal den tænde vinter hjemmesimulering. Hvis man trykker kort på enten øverst venstre eller nederst venstre i enten entre eller bryggers så skal begge simuleringer deaktiveres... Håber det gir mening. Christian Hjemme.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 19, 2016 Rapporter Share Besvaret February 19, 2016 Du kører bare hvert tryk gennem en kort/lang FB. Og den lange udgang til aktivering af hver sin simulering og kort til sluk af begge. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christian Poulsen Besvaret February 19, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 19, 2016 Er det ikke det jeg har gjort i mit projekt ? Eller ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 20, 2016 Rapporter Share Besvaret February 20, 2016 Prøv vedhæftede Hjemme (1).vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Christian Poulsen
Hej alle
Jeg har problemer med min hjemmesimulering... kan I hjælpe mig ?
Det skal være sådan at hvis man trykker på øverst venstre i entreen eller bryggers med langt tryk så skal den aktivere sommer hjemmesimuleringen.
Hvis man trykker langt tryk på nederst venstre i entre eller bryggers så skal den tænde vinter hjemmesimulering.
Hvis man trykker kort på enten øverst venstre eller nederst venstre i enten entre eller bryggers så skal begge simuleringer deaktiveres...
Håber det gir mening.
Christian
Hjemme.vis
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts