Hop til indhold
  • 0

Webscene "sluk alt" funktion

Bo Hansen1354922226
 Share

Spørgsmål

HejJeg har sat alt op så det virker... men men...Jeg kan ikke få sluk alt og tænd alt funktioner til at virke via viewerren. Hvordan skal den sættes op? Jeg har prøvet at sætte den op lige som en lampe med at trække funktionen til en "knap" men det virker ikke. Er der en der har prøvet at sætte det op eller måske ved hvordan man gør?

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

I webscene skal det også laves via funktionsblokke, dvs. du skal trække din knap over på din funktionsbloks indgang for sluk alt.Jeg plejer at lave en følg funktion der giver en udgangspuls når den får indgangen i mere end 1 sekund.Dvs. udgangen fra den funktion, hiver jeg over på sluk-indgangen på hver funktionsblok der skal køre med i det, og alle tryk der skal virke som sluk-alt, hiver jeg ind på indgangen i denne funktion.Trykket på webscene skal også føres til denne indgang, og det burde virke ;)Ellers må du lige prøve at vise os dit projekt.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Hvis du har en lampe der skal tænde når man trykker på den, så skal du trække indgangen i funktionsblokken til den lampe, over på lampen og vælge "Tilføj ressource til element menu".Hvis den også skal vise om lampen er tændt eller slukke, skal du hive udgangen (eller hvad der nu reflekterer dens status) fra lampen over på lampen og vælge "Få element til at reflektere ressourcens status".Jeg tror ikke jeg kan forklare det på andre måder :s

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Hmmm. Jeg tror jeg gør noget forkert. Har prøvet at trække alle lamper over på den måde som du skriver og jeg har også prøvet med min "sluk alt" funktion men ingen af de to virker. Sluk alt funktionen virker fint på min kontakt der hjemme, men altså ikke på web delen. Nogle idéer til hvad jeg gør forkert?

Link til kommentar
Del på andre sites