Søren Corneliussen Skrevet February 18, 2016 Rapporter Share Skrevet February 18, 2016 Hej Jeg har et par udendørs lamper, som jeg har styret via mit IHC (230 output) jeg vil nu yderligere gerne have koblet en bevægelsessensor på. Findes der en udedørs IHC PIR som kan benyttes - eller er der et andet setup som kan anbefales? mvh Søren Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret February 18, 2016 Rapporter Share Besvaret February 18, 2016 http://www.schneider-electric.dk/sites/denmark/da/firma/presserum/presserum_mnd.page#/pressreleases/ny-opus-74-adapter-til-lk-fuga-pir-1171696 sådan her kan det gøres Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret February 18, 2016 Rapporter Share Besvaret February 18, 2016 34 minutes ago, Brian (Badazz) said: http://www.schneider-electric.dk/sites/denmark/da/firma/presserum/presserum_mnd.page#/pressreleases/ny-opus-74-adapter-til-lk-fuga-pir-1171696 sådan her kan det gøres Det kræver vel at han har ihc kabel ledigt, og ikke kun 230v fra et udgangsmodul. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret February 18, 2016 Rapporter Share Besvaret February 18, 2016 2 timer siden, Clemen skrev: Det kræver vel at han har ihc kabel ledigt, og ikke kun 230v fra et udgangsmodul. Jooe, det gør det da, men nu gik spørgsmålet jo egentlig bare på om der fandtes en udendørs ihc pir, og ikke hvordan, og om den kunne tilsluttes... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren Corneliussen Besvaret February 19, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 19, 2016 Ohh - den adapter var smart. Jeg havde hellere ikke luret at en almindelig PIR kunne bruges med et 230v indgangsmodul. Så nu står valget mellem et "230v indgangsmodul og en alm PIR" eller "24v indgangsmodul og en 24v PIR + adapter". Jeg tror dog på sigt, at jeg har mere at bruge 24v indgangsmodulet til, hvis jeg feks vil udvide mit IHC setup. Er det en korrekt antagelse? Eks til alarm? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret February 19, 2016 Rapporter Share Besvaret February 19, 2016 Det lyder meget fornuftigt. :-)) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts