Relt Skrevet February 17, 2016 Rapporter Share Skrevet February 17, 2016 Hej Alle Jeg har en af de første Windows controllere med RS232 siddende, som jeg gerne vil opgradere til den nyeste med Usb, App osv. Kan jeg uden problemer hive programmet ud af den gamle controller og føre det over i den nye ? eller skal det hele kodes om ? de kører jo begge windows, så tænkte det var muligt ? På forhånd tak Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren Birkholm Eriksen Besvaret February 17, 2016 Rapporter Share Besvaret February 17, 2016 Velkommen til... Se denne tråd: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chris Vogel Besvaret February 17, 2016 Rapporter Share Besvaret February 17, 2016 Jeg har set den, men blev ikke rigtig klogere. Jeg troede jeg kunne hive programmet ud på en pc og så smide det over i en ny controller. Som jeg læser det i denne tråd, skal man printe ud og programmere forfra ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret February 17, 2016 Rapporter Share Besvaret February 17, 2016 Korrekt, du kan ikke konvertere programmet fra den gamle dos contoller. Du skal programmere det forfra ud fra dokumentation udskrevet fra den gamle inden du tager den ned. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kristian Poulsen Besvaret February 17, 2016 Rapporter Share Besvaret February 17, 2016 Prøv et at kigge på mit svar her fra 2013: http://www.ihc-user.dk/forum/forums/topic/3740-ny-controller-visual-2-uden-viewer/ Jeg kan se at der mangler lidt info om at man ka kode det hele op, og teste det på computeren uden at have en Controller. På den måde kan man sikre sig minimalt nedetid. Man kan også med fordel benytte dette link til dokumentation af det nye projekt: http://jemi.dk/ihc/docs/ Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Relt Besvaret February 17, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 17, 2016 Det er nemlig den første Visual controller jeg har, altså ikke en DOS Men det vil sige at der ikke er nogen der har lavet en mulighed for at konvertere fra Visual 1 til Visual 2 uden at programmere forfra ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret February 17, 2016 Rapporter Share Besvaret February 17, 2016 Hej Relt Du kan desværre ikke genbruge dit program fra Visual 1 i en Visual 2 kontrollerer. Det skal programmeres op forfra, men det er ikke nødvendigvis dårligt, da det giver mulighed for at få kikket det eksisterende setup efter i sømmene. Til yderligere info har jeg sendt dit en PM Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret February 17, 2016 Rapporter Share Besvaret February 17, 2016 3 timer siden, Relt skrev: Det er nemlig den første Visual controller jeg har, altså ikke en DOS Men det vil sige at der ikke er nogen der har lavet en mulighed for at konvertere fra Visual 1 til Visual 2 uden at programmere forfra ? Nej, men jeg ved at LK internt havde et program der kunne, men det er ikke offentlig tilgængelig eller sluppet ud. Men er man kode haj og forstår sproget kan man helt sikkert meget med en XML editor. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts