cathper Skrevet February 14, 2016 Rapporter Share Skrevet February 14, 2016 Under monteringen har jeg tabt et par skruer, og de er forsvundet ned under gulvet. Jeg mangler derfor både (a) 1 skrue til relæudgangen på et 230VAC output-modul og (b) 1 skrue til 24VDC +/-/data på et 230VAC output-modul. Jeg kan simpelthen ikke fremhitte hvad det er for nogle skruer. Det ligner hhv. M3- og M2-gevind, men jeg er ikke sikker. Hvem ved hvor jeg kan finde erstatninger? Relæudgangsskruen er ikke så vigtig, for jeg har et par udgange jeg alligevel ikke bruger (endnu i hvert fald). Men skruen til +/-/data er mere træls at undvære, for det "koster" jo et helt modul :-( Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kim carlsen Besvaret February 14, 2016 Rapporter Share Besvaret February 14, 2016 et gæt, fra hukommelsen. kan du bruge de skruer der sidder i en kronmuffe? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cathper Besvaret February 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 14, 2016 Bingo! Tak! Kronmuffeskruerne har samme gevind som i klemmerne i 230VAC output-modulerne. Jeg nåede først at splitte to forskellige klemmerækker ad (dem med 12, hvor man bider af efter behov), men de har et andet gevind (i hvert fald dem jeg har liggende). Så mangler jeg "bare" en 24VDC-skrue. Jeg har været forbi diverse IT-hardware (primært harddisk-stumper), men dem jeg har haft fat i har et andet gevind. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kim carlsen Besvaret February 15, 2016 Rapporter Share Besvaret February 15, 2016 godt du fandt halvdelen Hvad med en skrue fra de gamle grå antennestik man kunne samle selv? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Esben Uth Besvaret February 16, 2016 Rapporter Share Besvaret February 16, 2016 Måske skruerne fra terminalerne bag på et tryk passer på din 24vdc skrue på modulet Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cathper Besvaret February 21, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 21, 2016 Skruerne fra trykkene passer. Forrygende tip! (Og hvorfor tænkte jeg ikke selv på det?) Jeg kan ikke finde et af de gamle antennestik, så jeg kan hverken be- eller afkræfte om det er de samme. Men. Nu mangler jeg en skrue til et tryk, så jeg er stadig på jagt Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts