TBT85 Besvaret March 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 14, 2016 På 4/3/2016 at 10:48 , Henning Pedersen skrev: Det skal den heller ikke - jeg har "kun" lavet blokken, du skal selv forbinde den. Lyset slukker stadig ikke mellem 00.01 og 05.00. Jeg har leget lidt med blokken i simulering og der ser det nu ud til at virke fint. Mangler der ikke noget tilbagemelding så controller ved om lyset er slukket eller tændt? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TBT85 Besvaret March 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 14, 2016 Glemte lige mit program TBT85.vis Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret March 14, 2016 Rapporter Share Besvaret March 14, 2016 PIR delen kan kobles direkte til en IHC indgang. lux sensoren kan du køre via denne: http://www.zigza.dk/IHC_Analog_0-10V_H Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TBT85 Besvaret March 16, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 16, 2016 På 14/3/2016 at 19:56 , Lars Jacobsen skrev: PIR delen kan kobles direkte til en IHC indgang. lux sensoren kan du køre via denne: http://www.zigza.dk/IHC_Analog_0-10V_H Jeg kan vel godt bruge pir delen uden lux sensor? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TBT85 Besvaret March 16, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 16, 2016 Er der ikke en der kan uploade sit program så jeg kan se hvordan det er forbundet? Lyset tænder godt nok når det bliver mørkt men slukker ikke på ur. Det der forvire mig ved denne blok er scenarie mem 1, 2 og sluk, hvorfor er der ikke nogen udgang som man bare kan trække over på sit lampeudtag når det nu er et relæ og ikke en lysdæmper. Hvad har i på jeres tilbagemelding? for controlleren ved om lyset er slukket eller tændt. Jeg har prøvet med lampeudtaget, men det ser ikke ud til at virke. Jeg har ikke forbundet pir i Visual endnu da jeg godt lige vil ha det til at virke med skumring og ur for at tage en ting af gangen. Det kan ikke passe at det skal være så svært ihcuser.vis Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret March 16, 2016 Rapporter Share Besvaret March 16, 2016 Fik du aldrig min blok til at virke - den virker her - check evt. om uret i kontrolleren er indstillet korrekt. Du kan sagtens bruge PIR delen uden at bruge lux sensoren. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TBT85 Besvaret March 19, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 19, 2016 Nej jeg fik desværre ikke din blok til at virke Henning. Men jeg har nu fået det til at virke med pir styring, ur og 2 stk. simpel kip som er forbundet med alm. udgang frem for scenarie. Vedhæfter program hvis andre skulle få brug for hjælp til samme løsning. Mange tak for hjælpen ihcuser.vis Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts