Christian Alexandersen Skrevet February 13, 2016 Rapporter Share Skrevet February 13, 2016 Hej har godt nok stillet spørgsmålet andet sted, men skriver det også lige her. Når jeg forsøger at installerer IHC Captain på en Raspberry Pi med Domoticz image får jeg en hules masse fejlmeldinger under installationen, er der nogles der har erfaring med dette? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret February 13, 2016 Rapporter Share Besvaret February 13, 2016 lad venligst være med at lave dobbelt indlæg :/ Er du sikker på du kører scriptet som root/med sudo? Jeg kan se Domticz image stadig er på det gamle raspbian image - jeg har skiftet til det nyere Jessie men det burde dog virke. Som jeg hvis også skrev på facebook så vil jeg prøve at få set på det så snart jeg har tid. Men jeg mener der var en eller anden jeg skrev med der havde fået held med at få det til at virke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kim carlsen Besvaret February 13, 2016 Rapporter Share Besvaret February 13, 2016 Inden du starter ihc captain installationen skal du køre: sudo dpkg --clear-avail Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Christian Alexandersen Besvaret February 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 14, 2016 Hej *Mikkel -Beklager, det skal jeg nok huske fremover - Havde fået det oprettet før jeg så der var et forum for fejl på IHC Captain og kunne ikke se jeg kunne slette det :-/ Til Kim Carlsen - Takker for din hjælp - det virker :-) Det eneste der lige er nu, er at Domoticz bliver ved med at være offline, det bokser jeg lige med. Har forsøgt at rydde browserdata, det har virket før. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret February 14, 2016 Rapporter Share Besvaret February 14, 2016 15 timer siden, Kim carlsen skrev: Inden du starter ihc captain installationen skal du køre: sudo dpkg --clear-avail Awesome - det må jeg lige tilføje til scriptet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Christian Alexandersen Besvaret February 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 14, 2016 Hej igen Mikkel Hvorfor kan man ikke ændre det login der er lavet første gang man logge på IHCCaptain? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret February 15, 2016 Rapporter Share Besvaret February 15, 2016 15 timer siden, Christian Alexandersen skrev: Hej igen Mikkel Hvorfor kan man ikke ændre det login der er lavet første gang man logge på IHCCaptain? Fordi den pt. benytter det til direkte login på controlleren - ja det er ikke så godt tænkt og er også noget der bliver lavet om når der kommer rigtig bruger styring med mere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts