Hop til indhold
  • 0

Sammenlægning af 2 IHC visual 2 projekter

JesperAA
 Share

Spørgsmål

Findes der en metode hvor man kan sammenlægge 2 projekter (ud over at gemme det ene projekts funktionsblokke og efterfølgende sætte dem ind i deet andet projekt)?

jeg vil gerne kunne udnytte at jeg allerede har linket alle mine WL komponenter og udført en simpel programmering og så kunne overflytte dem til IHC-bolig ad hoc, uden at skulle linke alle komponenterne igen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Hej Henning

Det er ikke det der er issuet.

Jeg har en ældre, ret primitiv programmering med en masse linkede WL komponenter og vil gerne udskifte den med LKs færdige boligpakke som ser ud til at passe meget godt til min situation.

Og jeg tænkte at den nemmeste metode var at sammenlægge de 2 programmer og så blot flytte de linkede komponenter på plads 1 for 1 og genskabe de nødvendige connections mellem komponenter og funktionsblokke - så kunne jeg udføre og afprøve det hele ad hoc og jeg ville undgå at skulle linke alle komponenter igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Hej Jesper

Det var også sådan jeg forstod dit indlæg - men desværre kan linkede produkter ikke flyttes fra et projekt til et andet.

Der er dog intet i vejen for at du, som du også selv skriver, flytter funktionsblokke fra et projekt til et andet, så hvis din hovedopgave er at undgår genlinkning af alle produkter så er der kun én vej: Udskiftning af alle funktionsblokke i det eksisterende projekt - det kræver dog at du holder tungen lige i munden.

Jeg har også sendt dig en PM

Link til kommentar
Del på andre sites