moore electric consulting Skrevet February 9, 2016 Rapporter Share Skrevet February 9, 2016 Hej alle, Jeg her koblet et hus sammen med IHC, hvor der ønskes en udgang altid tændt (køleskab m.m.), den skal ikke køres direkte i sikringen, men kører over IHC Har fundet et modul der hedder always on, men ak der udgangen yder ikke 230V. Nogle der kan hjælpe med den ?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 moore electric consulting Besvaret February 9, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 9, 2016 Hej søren, tak fo rsvaret, det var faktisk samme funktion jeg var ude efter, har fået hul igennem til "altid tændt" mangler dog at få puls/alarm sms/mail sat op ved svigt/opstart M Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret February 9, 2016 Rapporter Share Besvaret February 9, 2016 Hvad er formålet ved at køre den ind igennem et ihc udgangsmodul? Uffe A. 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Søren Birkholm Eriksen Besvaret February 9, 2016 Rapporter Share Besvaret February 9, 2016 Jeg benytter selv FB "4.1.13. Powerup - Puls - Always on" et par steder, hvor jeg ønsker en styret stikkontakt skal være 'always on'. Samtidig benytter jeg udgangen 'One Shot' i samme FB til at sende en mail. Den giver en puls ved controller genstart/opstart (samt ved upload af nyt program). Mvh Søren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
moore electric consulting
Hej alle,
Jeg her koblet et hus sammen med IHC, hvor der ønskes en udgang altid tændt (køleskab m.m.), den skal ikke køres direkte i sikringen, men kører over IHC
Har fundet et modul der hedder always on, men ak der udgangen yder ikke 230V.
Nogle der kan hjælpe med den ??
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts