TGJ Skrevet February 7, 2016 Rapporter Share Skrevet February 7, 2016 Hej. Jeg har en visual 2.0 controller med hvor jeg overvejer at indbygge lysdæmpning i. Dog er jeg lidt forvirret. Skal jeg bruge en dimmer til hver enkel udgang jeg vil have lysdæmpning på eller hvordan ligger det. Jeg har 4 udgange som jeg godt kunne tænke mig lysdæmpning på. Hvilken dimmere skal jeg købe til dette (Det er "alm" lamper maks 60 watt)? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret February 8, 2016 Rapporter Share Besvaret February 8, 2016 Når du har en Visual 2 controller, vil jeg forslå at du køber wireless dimmer. De har væsentlig flere funktioner en de tavlemonterede dimmer, og kræve ikke output udgange. Hvis du kan bruge Ø80 lampeudtags dimmer, er de klart at fortrække. Alternativt er der kombi dimmerne, som kommer i Fuga afbr. strørrelse. Funktionaliteten er stortset den samme, men Ø80 lampeudtagne bliver idag lavet i en HW2 udgave, som er fejlrettet på flere punkter. De er bl.a. bedre til dæmpning af lavenergi pære, LED pære og elektroniske transformatore. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
TGJ
Hej.
Jeg har en visual 2.0 controller med hvor jeg overvejer at indbygge lysdæmpning i. Dog er jeg lidt forvirret.
Skal jeg bruge en dimmer til hver enkel udgang jeg vil have lysdæmpning på eller hvordan ligger det.
Jeg har 4 udgange som jeg godt kunne tænke mig lysdæmpning på.
Hvilken dimmere skal jeg købe til dette (Det er "alm" lamper maks 60 watt)?
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts