Jes Juncher Skrevet February 7, 2016 Rapporter Share Skrevet February 7, 2016 Hej alle Jeg har anskaffet mig en Visual 1 controller. Jeg kan ikke få kontakt til den, og den står og blinker. Jeg kan ikke finde en manual til den. Jeg har bruger et korrekt kabel. noget idè er? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 7, 2016 Rapporter Share Besvaret February 7, 2016 Manual finder du her: http://www.lk.dk/support/professionel/manualer-og-hjalpefiler/ ingen kontakt og det rigtige kabel. ok hvilket operativ system ? Og det er direkte på com porten eller via USB ? for så skal du også have den rigtige driver installeret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jes Juncher Besvaret February 7, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 7, 2016 den er med 9-pol sub-d Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 7, 2016 Rapporter Share Besvaret February 7, 2016 Ja, de er jeg klar over. Det jeg spørger om er den tilsluttet en com port på din PC. Hvilken Windows version ? Har du installeret den rigtige Visual version ? Har du sat den op til at kommunikerer på den rigtige com port ? Altså den samme som kablet er i ? eller du benytte måske en rs232/USB converter ? for så skal du som sagt have installeret den rigtige driver, og stadig have ovennævnte problemstilling på plads mht valg af port. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jes Juncher Besvaret February 7, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 7, 2016 Jeg kører WIN 7pro Visual version 1.32 COM på pc som jeg bruger til andet, så der burder ikke være et problem. Controlleren står bare og blinker grønt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jes Juncher Besvaret February 8, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 8, 2016 Flere idèr? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret February 9, 2016 Rapporter Share Besvaret February 9, 2016 Og du har indstillet den rigtige comport i IHC-programmet på pc'en? Er kablet lige igennem på ben 2 og 3? Du skal også slukke og tænde controlleren et par (eller 10) gange når du har kablet i og startet programmet op for at få forbindelse. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jes Juncher
Hej alle
Jeg har anskaffet mig en Visual 1 controller.
Jeg kan ikke få kontakt til den, og den står og blinker. Jeg kan ikke finde en manual til den.
Jeg har bruger et korrekt kabel.
noget idè er?
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts