Msstone Skrevet February 1, 2016 Rapporter Share Skrevet February 1, 2016 Hvordan er det log i ServiceView skal virke? Jeg ville gerne se alle hændelser da jeg har noget lys der ikke helt opfører som jeg syntes det skulle, men det eneste jeg kan se er en masse batterifejl på et tryk. Ville gerne se både linkede produkter og "virtuelle" produkter som ur og skumring Er der nogen der har erfaringer med dette? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 line-web Besvaret February 1, 2016 Rapporter Share Besvaret February 1, 2016 Højreklik i nederste venstre vindue, Tryk Ryd Og tryk log Data Men mener ikke den kan udlæse Wireless på alle modeller. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Msstone Besvaret February 5, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 5, 2016 Man kan ikke umiddelbart logge alle hændelser samtidig? Se vedhæftede screendump Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret February 5, 2016 Rapporter Share Besvaret February 5, 2016 Du kan vælge de ind/udgange som du ønsker at logge, ved at højreklikke på dem. Det kan også gøres i funktions blokkene, så du kan få de interne variabler med også. Men det er korrekt at det ikke er muligt at sætte et debug flag, så man får logget alle hændelser. Desværre. Det kunne ofte være dejligt hvis man kunne det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Msstone
Hvordan er det log i ServiceView skal virke?
Jeg ville gerne se alle hændelser da jeg har noget lys der ikke helt opfører som jeg syntes det skulle, men det eneste jeg kan se er en masse batterifejl på et tryk.
Ville gerne se både linkede produkter og "virtuelle" produkter som ur og skumring
Er der nogen der har erfaringer med dette?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts