Jeg søger at når jeg trykker på eksempelvis "Rød" skal "Rød - Tæller (Tal)" begynde at tælle op af men max op til "255" hvis den når "255" skal den begynde at tælle ned af mod "0"
Er "Rød - Tæller (Tal)" = "0" skal "Rød - indicator" Være OFF ellers skal den være "ON"
Det samme gælder de andre Kanaler.
"Touch (Tænd/Sluk regulér op/ned - 1 tast styring)" skal regulere på dem alle,
altså tælle op i farveskalaen Uden at regulere i "Ch. 4" og "Ch. 5", så den eksempelvis tæller på denne måde:
Spørgsmål
line-web
Hei
Håber nogen kan hjælpe mig,
jeg ønsker gerne en RGBW Funktionsblok,
Input:
"Rød" (Ch. 1)
"Grøn" (Ch. 2)
"Blå" (Ch. 3)
"Varm Hvid" (Ch. 4)
"Kold Hvid" (Ch. 5)
"Touch (Tænd/Sluk regulér op/ned - 1 tast styring)"
"Sluk"
Output:
"Rød - indicator" (Ch. 1)
"Grøn - indicator" (Ch. 2)
"Blå - indicator" (Ch. 3)
"Varm Hvid - indicator" (Ch. 4)
"Kold Hvid indicator" (Ch. 5)
"Lys indikator"
Indstillinger:
"Rød - Tæller (Tal)", "Grøn - Tæller (Tal)", "Blå - Tæller (Tal)", "Varm Hvid - Tæller (Tal)", "Kold Hvid - Tæller (Tal)"
Jeg søger at når jeg trykker på eksempelvis "Rød" skal "Rød - Tæller (Tal)" begynde at tælle op af men max op til "255" hvis den når "255" skal den begynde at tælle ned af mod "0"
Er "Rød - Tæller (Tal)" = "0" skal "Rød - indicator" Være OFF ellers skal den være "ON"
Det samme gælder de andre Kanaler.
"Touch (Tænd/Sluk regulér op/ned - 1 tast styring)" skal regulere på dem alle,
altså tælle op i farveskalaen Uden at regulere i "Ch. 4" og "Ch. 5", så den eksempelvis tæller på denne måde:
Lidt ligesom Den almindelige Touch Dæmp men istedet for 0% - 100% skal den derimod arbejde til noget i stil med 765%
Håber i kan se ide'en.
RGBW Startop.ifb
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts