Hop til indhold

Wireless allround - Lysdæmpning

Recommended Posts

13 timer siden, Lars Jacobsen skrev:

HW version 2 af ø80 lampeudtagsdimmeren dimmeren er vist nede på 5w.

Grunden til at der skal være et vist min. forbrug er at dimmeren lever af det spændingsfald der er hen over den og så skal der altså en vis mængde strøm (W) igennem. 

Det er lidt sjovt.

Iflg. beskrivelse http://www1.lk.dk/katalog.jhtml?LKnummer=505D6102 er Mærkeeffekt: 5-250W

Men jeg lånte på et tidspunkt sådan en HW2 dæmper af min elektriker (for at se om der var forskel på den og min egen 1 modul uni dimmer). På selve lampeudtaget stod 20-250W, så det er lidt svært at blive klog på.

Mvh Søren

Link til kommentar
Del på andre sites

På 31/1/2016 at 21:01 , Lars Jacobsen skrev:

HW version 2 af ø80 lampeudtagsdimmeren dimmeren er vist nede på 5w.

Grunden til at der skal være et vist min. forbrug er at dimmeren lever af det spændingsfald der er hen over den og så skal der altså en vis mængde strøm (W) igennem. 

Jeg troede at den "fejl" netop var rettet i HW2. De behøver i hvertfald ikke længere belastning for at blive linket, så den "fejl" er rettet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu startede tråden med Uni udgaven og den findes endnu ikke i en HW. version 2. Og den har ikke nogen nul så den skal altid være tilsluttet lyskilde for at kunne fungere/linkes.

Men ja jeg bragte selv HW ver. 2  (altså ø80 udgaven) ind i diskutionen og her har du naturligvis ret i at der er nul på udtaget og det derfor kan virke.

Fra ver.2 manualen:

Lampeudtaget skal være tilsluttet spænding for at kunne programmeres, men behøver ikke at være tilsluttet belastning.

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok