jt2411 Skrevet January 27, 2016 Rapporter Share Skrevet January 27, 2016 hej Jeg er nybegynder, men har haft IHC i snart 10 år... Jeg vil gerne vide hvordan en "sluk Alt" knap skal fungere... min virker sådan at når jeg holder den nede i 2 sek slukker alt, og så kan jeg ikke tænde noget igen, kan det virkelig passe ? Jeg har vedhæftet min fil, men kan ikke se hvad jeg kan gøre ved det. Håber nogen kan hjælpe. 7-4-9 MJH.ihc Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren Birkholm Eriksen Besvaret January 28, 2016 Rapporter Share Besvaret January 28, 2016 Jeg havde ikke held med at åbne din fil, efter omdøb til .vis. Prøv lige at sikre, at din fil kan åbnes, så er jeg sikker på nogle af eksperter kan komme med et svar. I LK IHC Visual går du op i 'Filer' > 'Gem projekt som' > så uploader du den. Mvh Søren Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 28, 2016 Rapporter Share Besvaret January 28, 2016 .ihc filer er til den gamle visual 1 controller (med RS232). .vis filer er til den nye visual 2 controller (med USB, eth.& antenne) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
jt2411 Besvaret January 28, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 28, 2016 Ja mit system er nok det gamle... filen kan jeg godt åbne. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren Birkholm Eriksen Besvaret January 29, 2016 Rapporter Share Besvaret January 29, 2016 17 timer siden, Lars Jacobsen skrev: .ihc filer er til den gamle visual 1 controller (med RS232). .vis filer er til den nye visual 2 controller (med USB, eth.& antenne) Tak, Lars. Så blev jeg lidt klogere i dag. Mvh Søren Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts