Søren S Skrevet January 27, 2016 Rapporter Share Skrevet January 27, 2016 Kører med 2 controllere pga størrelsen på mit hus (een til stueplan og een til 1. sal). Ville være cool, hvis jeg kunne tilgå begge controllere fra samme IHC Captain (som IHCTable gør det). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 27, 2016 Rapporter Share Besvaret January 27, 2016 Jeg er ikke sikker men tilgår man dem ikke som to helt forskellige installationer? Så reelt set skulle man jo kunne tilføje en controller mere. Det er ikke så nemt men ikke umuligt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret January 27, 2016 Rapporter Share Besvaret January 27, 2016 Nu har jeg ikke selv 2 controller, men hvis jeg havde kunne jeg godt se en fordel i at IHC captain kunne fungere som en bridge mellem dem, for det eneste LK tilbyder er at man overføre on/off signaler ved at forbinde en indgangs port på controller 1 til en 2 udgangs port på controler 2 og omvendt. På den måde kan man så overføre 16 on/off signaler hver vej. Jeg kan sagtens forstille mig at man også vil have god brug for at overføre temperature etc. Såvidt jeg huske kan visility boarded (http://visility.com/) bridge 2 controller, men det er PÆNT DYRT desværre. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren S Besvaret January 28, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 28, 2016 16 timer siden, Mikkel Skovgaard skrev: Jeg er ikke sikker men tilgår man dem ikke som to helt forskellige installationer? Korrekt. De er komplet adskilte, med individuelle bruger indstillinger m.v. Har dog forbindelse mellem dem, som Lars1 beskriver, men det er ikke meget værd og bruges p.t. kun til noget sluk-alt funktion. Ville være über-cool, hvis man kunne have en komplet oversigt over hele sin installation i IHC Captain på tværs af de 2 controllere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 28, 2016 Rapporter Share Besvaret January 28, 2016 Det må være muligt - det kræver bare 2 x overvågning af controlleren - kræver jeg koder lidt om men ikke helt vildt - tænker lige. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren S Besvaret January 28, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 28, 2016 Ok, sig til, hvis der er noget der skal testes på et tidspunkt. Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ulle Besvaret March 20, 2016 Rapporter Share Besvaret March 20, 2016 Jeg er også klar til at teste, kører også med to controllere. Det ville være så godt at kunne det! Hilsen Ulrich Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts