mortendiedrichsen Skrevet January 24, 2016 Rapporter Share Skrevet January 24, 2016 Hej. Jeg har i en kælder afdeling monteret 2 wireless stikk. samt 3 trådløse tryk. Problemet er, at når jeg tænder den ene trådløse stikk. fra det trådløse tryk, så tænder den anden stikk. også nogle gange. Er der nogle af jer der har erfaring/løsning på dette problem? Da det blev installeret, var der ingen problemer, det kom først efter halvandet år. Jeg har skiftet batterier i de trådløse tryk, for at udelukke det. Mvh. Morten Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret January 24, 2016 Rapporter Share Besvaret January 24, 2016 Jeg gætter på at de ikke er linket til en IHC controller. Hvis dette er korrekt, så prøve at nulstille dine stikkontakter og tryk, og link dem igen bagefter. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mortendiedrichsen Besvaret January 27, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 27, 2016 Hej. Tak for svar. Ja, det er korrekt at der ikke er linket til en controller, da det er "stand alone" Men tak for tippet, jeg prøver liget at linke/resette dem alle på ny. Men er der ellers en forklaring på. hvorfor dette problem pludselig opstår? mvh. Morten Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret January 27, 2016 Rapporter Share Besvaret January 27, 2016 Jeg har ikke nogen forklaring, men generelt er LK's IHC produkter ca. ligeså stabile som m$ windos. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts