Msstone Skrevet January 24, 2016 Rapporter Share Skrevet January 24, 2016 Det nævnes ofte at der kun må være én FB der styrer en udgang og at man skal lade den ene FB styre den anden der så styrer udgang. Men hvordan er det nu lige at dette gøres? Der sikkert beskrevet men jeg kan ikke finde det. Er der nogen der vil være behjælpelige? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 24, 2016 Rapporter Share Besvaret January 24, 2016 Du trækker bare udgangene fra den styrende FB over på indgangen på den FB du vil styre. Og så overlader du "arbejdet" med at holde styr på tilstand og få tænd/slukket/reguleret til denne FB. Altså ikke noget med at "kortslutte" og lade flere FB´r styre lampen direkte. Det er en klassisk fejl ved Sluk alt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Msstone Besvaret January 24, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 24, 2016 Takker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Friis1354922272 Besvaret January 27, 2016 Rapporter Share Besvaret January 27, 2016 @Lars Jacobsen glæder det samme når fx en dimmer styres med scenarier, og i så fald hvad er den mest korrekte måde at gøre det på, da jeg syntes jeg har en del genstart, som måske kunne hænge sammen med en fejl eller 2 :-) vedhæfter lige programnet så må du (hvis du har lyst) se om der er plads til forbedringer hus.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Msstone
Det nævnes ofte at der kun må være én FB der styrer en udgang og at man skal lade den ene FB styre den anden der så styrer udgang.
Men hvordan er det nu lige at dette gøres? Der sikkert beskrevet men jeg kan ikke finde det.
Er der nogen der vil være behjælpelige?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts