Simon H Skrevet January 23, 2016 Rapporter Share Skrevet January 23, 2016 Hej Jeg er helt ny i denne verden så skal lige ind i tankegangen. Når jeg åbner min app og f.eks. vælger stue for at se mine lysdæmpere så kan jeg ikke se om de er slukket eller tændt. Jeg kan skrue op og ned for dem og tænde og slukke som jeg skal, men jeg kan ikke se nogen indikation af den aktuelle status i appen. Kan man gøre noget? har vedhæftet et billede Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret January 23, 2016 Rapporter Share Besvaret January 23, 2016 Din controller er uden viewer. Så kan du ikek se status, kun ændre status. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 23, 2016 Rapporter Share Besvaret January 23, 2016 Men det kan du med min kommende version af ihc captain. Den er lige røget ud i beta. Kræver dog en rasberry pi :-D arnskov 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret January 23, 2016 Rapporter Share Besvaret January 23, 2016 1 time siden, Simon H skrev: Hej Jeg er helt ny i denne verden så skal lige ind i tankegangen. Når jeg åbner min app og f.eks. vælger stue for at se mine lysdæmpere så kan jeg ikke se om de er slukket eller tændt. Jeg kan skrue op og ned for dem og tænde og slukke som jeg skal, men jeg kan ikke se nogen indikation af den aktuelle status i appen. Kan man gøre noget? Hvilke lysdæmpere har du? Det er kun de wireless lysdæmpere, der er understøttet med "slider" funktion i IHCRemote. Mikkel Skovgaard 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas.Th Besvaret December 25, 2016 Rapporter Share Besvaret December 25, 2016 På 23/1/2016 at 15:49 , Mikkel Skovgaard skrev: Men det kan du med min kommende version af ihc captain. Den er lige røget ud i beta. Kræver dog en rasberry pi :-D er du kommet videre med beta udgaven? altså til en egentlig udgave og hvad er en rasberry pi? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 2, 2017 Rapporter Share Besvaret January 2, 2017 Ja det er klart - se på facebook hvordan du henter beaten eller herinde Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts