Martin1354922221 Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Hej.Jeg har en FB, som jeg fik her inde fra. Men jeg kan ikke få den til at virke. Den er simpel - skal tænde en udgang på klokkeslet og slukke på andet. Men den reagere altså ikke. En som har tid at tjekke den ?? [file name=Tidsstyring__til_t_nd_af_loftlys.zip size=1627]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Tidsstyring__til_t_nd_af_loftlys.zip[/file]Tidsstyring__til_t_nd_af_loftlys.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret September 25, 2008 Rapporter Share Besvaret September 25, 2008 Hmm, hvordan "virker ikke"? - For den virker hos mig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin1354922221 Besvaret September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 25, 2008 Den tænder bare ikke udgang. Måske jeg har gjort noget galt ? Og uret er stillet i controller. Men skifter den kun lige på klokkeslet - eller hvordan ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret September 26, 2008 Rapporter Share Besvaret September 26, 2008 Hvis jeg sætter den ind, inden tidspunktet, så virker det.. Jeg har ikke kontrolleret om power-up funktionen virker i den... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin1354922221 Besvaret September 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 26, 2008 Men vil det sige at genstarter jeg controller (eller uploader nyt projekt) så skifter den ikke - da det jo kan være over tænd tidspunkt ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Niki Besvaret September 26, 2008 Rapporter Share Besvaret September 26, 2008 Ja det er korrekt at som du har lavet den så virker det ikke hvis controlleren mister strøm eller der bliver lagt et nyt projekt op i den Men den her blok skulle gerne virke så den kan du bruge istedet for: [file name=Tidsstyring_til_t_nd_af_loftlys_ver_0.zip size=1709]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Tidsstyring_til_t_nd_af_loftlys_ver_0.zip[/file]Tidsstyring_til_t_nd_af_loftlys_ver_0.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin1354922221 Besvaret September 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 26, 2008 Kanon - jeg prøver. Var ved at tro jeg er blevet tosset (hvilket jo også godt kan være), for hos mig tænder den bare ikke en bønne !Så mig hjem og prøve.Tusind tak. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Niki Besvaret September 26, 2008 Rapporter Share Besvaret September 26, 2008 Det var så lidt.God weekend! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin1354922221 Besvaret September 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 26, 2008 Tak i lige måde. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret September 27, 2008 Rapporter Share Besvaret September 27, 2008 Hvis du lod den køre en døgn, så burde den være begyndt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Niki Besvaret September 27, 2008 Rapporter Share Besvaret September 27, 2008 Det er rigtigt, men hvis han uploader projekter til controlleren så vil den først virke dagen efter, så hvorfor ikke bare lave den rigtig så den virker med det samme? ;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin1354922221 Besvaret September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 27, 2008 Det havde jeg godt på fornemmelsen, men jeg ændre hele tiden på program (da vi først lige er flyttet ind og der er en del tilretninger), så den opnåede aldrig rigtig at tænde Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret September 28, 2008 Rapporter Share Besvaret September 28, 2008 num skrev:Det er rigtigt, men hvis han uploader projekter til controlleren så vil den først virke dagen efter, så hvorfor ikke bare lave den rigtig så den virker med det samme? ;-)Det var nu også meningen, men jeg havde sådan set ikke kontrolleret den Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin1354922221 Besvaret September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 28, 2008 Var det dig der havde lavet den Jakob ? Er ikke sikker, selvom største delen af min FB er lavet af dig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret September 29, 2008 Rapporter Share Besvaret September 29, 2008 Den så i hvert fald meget bekendt ud... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Niki Besvaret September 29, 2008 Rapporter Share Besvaret September 29, 2008 Men nu virker den Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Martin1354922221
Hej.Jeg har en FB, som jeg fik her inde fra. Men jeg kan ikke få den til at virke. Den er simpel - skal tænde en udgang på klokkeslet og slukke på andet. Men den reagere altså ikke. En som har tid at tjekke den ?? [file name=Tidsstyring__til_t_nd_af_loftlys.zip size=1627]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Tidsstyring__til_t_nd_af_loftlys.zip[/file]
Tidsstyring__til_t_nd_af_loftlys.zip
Link til kommentar
Del på andre sites
15 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts