eckhardt Skrevet January 19, 2016 Rapporter Share Skrevet January 19, 2016 hej er der en måde hvorpå jeg kan få lyste til kun at tænde på 10% efter et bestemt tidspunkt og igen på 100% efter et nyt tidspunkt? jeg har en UNI DIMMER 400 på.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 19, 2016 Rapporter Share Besvaret January 19, 2016 Tja ved at bruge en FB der har 2 udgange styret af ur. Det findes der en standard FB der kan. Så skal du bare have presat dine mem indgange til nogle passende niveau'r da de ikke kan styres direkte i %som de wireless dimmere. Lars1 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 eckhardt Besvaret January 22, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 22, 2016 Tak Lars det må jeg lige kigge nærmer på. skal dog lige have sat mig ind i hvordan jeg sætter noget op i visual.. er der nogen måde hvor på man kan teste uden at skulle upload til Controlleren for at teste på kontakten? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 22, 2016 Rapporter Share Besvaret January 22, 2016 Ja det er muligt at køre simulering i Visual programmet. Både af tryk, skumringssensor, tider mm. Bemærk dog at det ikke er alle wireless dimerfunktioner der kan simuleres 100%. og at der ikke er tilbage melding på Uni400 dimmeren, så det er lidt svært at afgøre om den er tændt og på hvilket niveau. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christian Poulsen Besvaret January 30, 2016 Rapporter Share Besvaret January 30, 2016 På 19. januar 2016 at 19:42 , Lars Jacobsen skrev: Tja ved at bruge en FB der har 2 udgange styret af ur. Det findes der en standard FB der kan. Så skal du bare have presat dine mem indgange til nogle passende niveau'r da de ikke kan styres direkte i %som de wireless dimmere. Hvad nr har denne Fb ? Jeg vil gerne lave så mellem kl 1-5 om natten så når lyset tændes i soveværelset så tænder lyset på ruten ned til børneværelset :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 30, 2016 Rapporter Share Besvaret January 30, 2016 Udelys.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
eckhardt
hej er der en måde hvorpå jeg kan få lyste til kun at tænde på 10% efter et bestemt tidspunkt og igen på 100% efter et nyt tidspunkt?
jeg har en UNI DIMMER 400 på..
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts