Vi har en IHC Visual 1 controller (120 B 1202) sammen med IHC Net i vores hus. Vi har ingen Viewer.Jeg vil gerne kunne integrere denne strømstyring med andre ting, evt. kode op imod den selv. Jeg har derfor kigget lidt rundt på forummet her, og kan se at der muligvis er nogle løsninger, men har stadig et par spørgsmål:1. Electronic HouseKeeper og BridgeKeeperDet ser ud til at med en BridgeKeeper kan integrere IHC med dette Z-Wave produkt. Skal man bruge HouseKeeper også eller kan man på en måde nøjes med en BridgeKeeper? Og er det BridgeKeeper 1 eller 2, der skal bruges sammen med min Visual (som jeg forstår det er BK1 til TermIHC og BK2 muligvis til Visual 1?)2. ProIBI's IP BoxEr dette kun til TermIHC controlleren? Eller kan den bruges med en Visual 1? Som jeg læser det er det en terminal baseret løsning, så den burde man vel kunne kode op imod selv? Er der andre muligheder? Jeg har læst lidt om IHCSoftwareKit for et stykke tid siden, men jeg ved ikke helt, hvor langt det kom.Håber at det giver mening - Claus
Spørgsmål
Claus Jensen
Vi har en IHC Visual 1 controller (120 B 1202) sammen med IHC Net i vores hus. Vi har ingen Viewer.Jeg vil gerne kunne integrere denne strømstyring med andre ting, evt. kode op imod den selv. Jeg har derfor kigget lidt rundt på forummet her, og kan se at der muligvis er nogle løsninger, men har stadig et par spørgsmål:1. Electronic HouseKeeper og BridgeKeeperDet ser ud til at med en BridgeKeeper kan integrere IHC med dette Z-Wave produkt. Skal man bruge HouseKeeper også eller kan man på en måde nøjes med en BridgeKeeper? Og er det BridgeKeeper 1 eller 2, der skal bruges sammen med min Visual (som jeg forstår det er BK1 til TermIHC og BK2 muligvis til Visual 1?)2. ProIBI's IP BoxEr dette kun til TermIHC controlleren? Eller kan den bruges med en Visual 1? Som jeg læser det er det en terminal baseret løsning, så den burde man vel kunne kode op imod selv? Er der andre muligheder? Jeg har læst lidt om IHCSoftwareKit for et stykke tid siden, men jeg ved ikke helt, hvor langt det kom.Håber at det giver mening
- Claus
Link til kommentar
Del på andre sites
0 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts