Kristian Thorsen Skrevet January 14, 2016 Rapporter Share Skrevet January 14, 2016 Hej forum kan man ikke lave kip med knap 3 til knap 8???? kristian Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret January 14, 2016 Rapporter Share Besvaret January 14, 2016 Er det til controller eller som stand alone? og vil du bruge begge knapper til samme funktion eller hvordan mener du ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kristian Thorsen Besvaret January 21, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 21, 2016 Det er til controller jeg har brug for at kunne tænde 8 forskellige stikkontakter (kip) (tilsluttet output 230v) Kristian Thorsen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret January 22, 2016 Rapporter Share Besvaret January 22, 2016 Du bør kunne linke hver enkelt knap på fjernbetjeningen til forskellige FB'er. Knapperne har ikke nogen funktion i sig selv. Alt funktionalitet ligger i den/de FB'er du linker dem til. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kristian Thorsen Besvaret January 22, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 22, 2016 Jeg har lamper i udhæng på husen som er delt op på 6 udgange på 1 230v modul der er servodan pir sensor som ved sluk af strømmen i 4 sekunder tænder i indstillet tid jeg har prøvet at ligge dem ind som simpel kip (1.1.10.a) på knap 8 der vil den ikke slukke og tænde hvis jeg ligger dem ind så knap 7 er sluk og knap 8 er tænd virker det hvis jeg ligger dem ind så knap 8 er tænd og sluk blinker lyset bare 1 gang pr tryk nogle der kan hjælpe Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret January 22, 2016 Rapporter Share Besvaret January 22, 2016 Der burde ikke være nogen forskel på de enkelte knapper på fjernbetjeningen, men hvis du kun har brug for at slukke for strømmen i 4 sek. skal du nok bruge en puls funktion som f.eks. 1.1.02.f i steddet for kip. For fejlsøgning kan du prøve at kigge i serviceview. Ofte er der en indgang, flag eller andet, som står anderledes end man forventer, når man har problemer som dit. Hvis intet af ovenstående løser dit problem kan du prøve at uploade dit program som fejler her. Så er der nok en som kan tage et hurtigt kig på det og se hvad der går galt. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kristian Thorsen Besvaret January 23, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 23, 2016 Jeg har ikke fb 1.1.02f men har 1.1.02e er det den du mener? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret January 23, 2016 Rapporter Share Besvaret January 23, 2016 1.1.02f kom med den seneste opdatering af Visual. Du kan hente den på lk.dk. Den er fejl rettet i forhold til 1.1.02e. Hvad der er rettet ved jeg ikke. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kristian Thorsen Besvaret January 25, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 25, 2016 Hej Lars jeg har nu fået lavet det med kip på knap 8 jeg ved ikke hvorfor det ikke har virket før for har laver som før så det virket før opdatering men nu har jeg også fået opdateret controlleren Stort tak for din tid Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts