Henning Christensen Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Jeg har fået en ny computer med Vista, den virker ikke sammen med IHC, er den en fil der skal hentes eller virker det bare ikke sammen med Vista Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret September 24, 2008 Rapporter Share Besvaret September 24, 2008 det kan kan på vista, bare besværligt at gøre.først højre klik på .exe filen, vælg engenskaber, klik "fjern blokering",anvend.under sikkerhed skal du give programmet adminstrator rettigheder, nu kan du installere programmet.hvis du allerede har gjort det, skal det slettes HELT. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret September 24, 2008 Rapporter Share Besvaret September 24, 2008 En af de nærmeste dage skal jeg nok lave en lille artikel herind til, som guider en til installation i Windows Vista, jeg skal nemlig selv ha' det til at køre på en Vista maskine snart Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gert Kjerslev Besvaret September 24, 2008 Rapporter Share Besvaret September 24, 2008 Måske skulle vi lave en screencast video....? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret September 25, 2008 Rapporter Share Besvaret September 25, 2008 gkn76 skrev:Måske skulle vi lave en screencast video....?det var sørme en grreaat ide Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret September 25, 2008 Rapporter Share Besvaret September 25, 2008 Det gør i bare, jeg kan ik finde ud af at optage det... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin1354922221 Besvaret September 25, 2008 Rapporter Share Besvaret September 25, 2008 Jeg forstår ikke problem Jeg har kun vista på mine maskiner, har geninstalleret op til 4-5 gange og det har aldrig givet problemer. Jeg har hentet IHC program, kørt det og så virker skidtet. Endda uden at starte program som administrator. ) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret September 25, 2008 Rapporter Share Besvaret September 25, 2008 hmm okay.. jeg havde store problemer med det.. indtil jeg gav de rettigheder som administrator..måske er jeg bare uheldig, det er jo en dell maskine Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Chr. Besvaret September 28, 2008 Rapporter Share Besvaret September 28, 2008 Halløjsa,Understøtter IHC programmet også X64 bit versioner af Windows eller er der også noget der skal tages højde for inden installation ?Mvh. Michael Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret September 28, 2008 Rapporter Share Besvaret September 28, 2008 michr skrev:Halløjsa,Understøtter IHC programmet også X64 bit versioner af Windows eller er der også noget der skal tages højde for inden installation ?Mvh. Michaeldet må vel komme an på en prøve, jeg har endnu ikke læst at LK understøtter vista, men omvendt, hvorfor ikke..hvis du prøver og det virker, gider du så fortælle os det Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Chr. Besvaret September 28, 2008 Rapporter Share Besvaret September 28, 2008 thomasbl skrev:michr skrev:Halløjsa,Understøtter IHC programmet også X64 bit versioner af Windows eller er der også noget der skal tages højde for inden installation ?Mvh. Michaeldet må vel komme an på en prøve, jeg har endnu ikke læst at LK understøtter vista, men omvendt, hvorfor ikke..hvis du prøver og det virker, gider du så fortælle os detJo, men der kommer nok til at gå små 6 måneder ;-) Med mindre jeg allerede nu kan installere programmet uden af have nogen installation ?Starter først i den kommende uge på at bygge nyt hus. /Michael Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret September 28, 2008 Rapporter Share Besvaret September 28, 2008 programmet kan hentes frit på www.lk.dkdu behøver ikke at have en controller tilsluttet, dor at kunne installere eller lave et program Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jan Jung-Jensen Besvaret September 28, 2008 Rapporter Share Besvaret September 28, 2008 Man kan godt køre IHC Visual i Windows X64 bit version... MEN 64 understøtter ikke USB, så det hedder krydset netværkskabel når du skal programmer, og først skal du lige sætte controlleren op til at du må programmer med netværkskabel... Og gæt hvad du gør det med... USB Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin1354922221 Besvaret September 28, 2008 Rapporter Share Besvaret September 28, 2008 Understøtter 64 bit version ikke usb ? det kan da ikke passe, måske du mangler den rigtige driver ?Blev lidt nysgerrig, du mangler vist en update som får den til at virke.. - der har været lidt problemer omkring usb på 64 bit version - men det skulle altså kunne komme til at virke. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Christensen Besvaret September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 30, 2008 Nu virker det i Vista, men jeg kan ikke sende og modtage, jeg bruger en USB - RS 232 der sker bare ikke noget, kabelet er købt ved LK, hvorfor er det 9 pol han stik på kabel når der er 9 pol han på controler. Jeg har lavet en lille stik med 2 hun på. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret September 30, 2008 Rapporter Share Besvaret September 30, 2008 du skal have et konverter kabel.eller bare bare det selv.men husk at bruge det rigtige ben..fra ben. 2,3,5,8til ben. 2,3,5,8 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret October 1, 2008 Rapporter Share Besvaret October 1, 2008 Jeg tror tingene bliver blandet lidt sammenDer er to forskellig controllere, og dermed 2 forskellige SW udgaver. Jeg kører med Wireless og version 2.01 (der er lidt rod i versionsnumrene hos LK, nogen steder kalder de det 2.1). Det fungerer fint med Vista (32 bit). Før man installerer/starter IHC Visual er det en god idet at installere SUN Java herfra: http://java.com/en/download/index.jsp. Når SW er installeret starter man Visual op, der kommer en fejlmeddelelse om at man ikke har Administratorrettigheder. Ignorer den, det kører alligevel. Derfra ind i kommunikationsinstillinger og vælge USB eller IP address, afhængig af hvorledes Controlleren er forbundet.Når man skal benytte de andre programmer (ServiceView, SceneView, etc.) sker der 1 af to ting: enten kommer der en meddelelse (fra min Firewall AVG, kan være anderledes)om at Java forsøger at oprette en forbindelse, sig Tillad, så går der en rum tid hvor intet sker, men så kommer den igang. Alternativt sker der intet, eller det fejler. Så kan man istedet starte sin Webbrowser og indtaste IP adressen i adresselininen, f.eks. 192.168.1.254. Så kommer der en menu hvor man kan vælge de forskellige prorammer. Jeg personligt foretrækker at bruge webbrowseren Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts