Mikael Offersen Skrevet January 13, 2016 Rapporter Share Skrevet January 13, 2016 Jeg søger et kodetastatur, gerne brugt, men med alt tilbehør og eventuelle koder... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas V. Bomm Besvaret January 13, 2016 Rapporter Share Besvaret January 13, 2016 Jeg har et, alarm modul, gsm modem osv. men jeg har ikke koder til tastatur har det interesse ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret January 14, 2016 Rapporter Share Besvaret January 14, 2016 Hej Mikael Velkommen til IHC-user. Den eneste kode du SKAL have med, er administrator koden, uden den kan du ikke ændre dine personlige koder. Administrator koden er fra ny = 99999, men bør altid ændres. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjørn Marboe Jensen Besvaret January 28, 2017 Rapporter Share Besvaret January 28, 2017 Jeg har et kode tastetur til overs, da jeg købte vores nye hus ikke kunne de huske administrator koden, ved ikke om den nulstiller når man sætter den op i et nyt system ellers har du kun en brugerkode som jeg fik med. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 28, 2017 Rapporter Share Besvaret January 28, 2017 Der er vist noget med at man kan nulstille koderne, ved at koble 2 tastaturer sammen. Søg i forummet og du skal finde. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret January 28, 2017 Rapporter Share Besvaret January 28, 2017 9 timer siden, Bjørn Marboe Jensen skrev: Jeg har et kode tastetur til overs, da jeg købte vores nye hus ikke kunne de huske administrator koden, ved ikke om den nulstiller når man sætter den op i et nyt system ellers har du kun en brugerkode som jeg fik med. Den er standard 5x0 (fem gange nul). Og så kan du selv ændre den bagefter. Jeg kan ikke huske hvordan man kan "resette" den, hvis du allerede har skiftet administratorkoden. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret January 28, 2017 Rapporter Share Besvaret January 28, 2017 Nu blev jeg forvirret, er administratorkoden 00000 (kandersen) eller 99999 (mig selv) Et uddrag af brugervejledningen ser sådan ud, Om administratorkoden kan ændres ved sammenkobling med et eller flere kodetastaturer kunne være interesant at få afklaret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret January 29, 2017 Rapporter Share Besvaret January 29, 2017 Nej min fejl.. Den er 99999 mht sammen koblingen med flere tastaturer, så forstår jeg det som, at det er hvert enkelt tastatur som har en administrator kode. Hvor/hvordan skulle den ellers gemmes? Den kan jo ikke gemmes i controlleren. Og det er egentlig en lidt besværlig måde LK har valgt, for hvis man har 2-3 kodetatsaturer, så er man pine død nødt til at huske dem alle (skrive dem ned), samt huske hvilken der er høre til hvad. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts