Jeg har længe været på udkig efter den rigtig løsning til og gøre mit hus smarter.. Mit indkøb af ihc standt alone, som jeg købte for 1,5 år siden kan jeg ikke få til at snakke sammen med nogle andre produkter. Så nu vil jeg prøve og høre her inde om der er nogle muligheder for at gøre projektet helt færdig med IHC eller jeg skal søge andre veje..?
Mit behov er at den skal snakke sammen med Hue, Sonos, Danfoss og et alarmsystem og det må ikke være for nørdet, da jeg ikke selv kan kode..
Jeg har set Z-wave systemer, som kan en masse fede ting og kan snakke sammen med andre produkter, super smart. Det eneste minus der er ved z-wave at man ikke kan få nogen indbygnings kontakter. Så går lidt af det hele, hvis man skal have forskellige slags kontakter rundt omkring i ens hus.. Hvis man gerne vil bygge et pænt og smart hus.:)
Jeg håber at der er nogle kloge mennesker, der kan hjælpe mig i mit never ending projekt
Spørgsmål
Mehdi Sanati
Jeg har længe været på udkig efter den rigtig løsning til og gøre mit hus smarter..
Mit indkøb af ihc standt alone, som jeg købte for 1,5 år siden kan jeg ikke få til at snakke sammen med nogle andre produkter. Så nu vil jeg prøve og høre her inde om der er nogle muligheder for at gøre projektet helt færdig med IHC eller jeg skal søge andre veje..?
Mit behov er at den skal snakke sammen med Hue, Sonos, Danfoss og et alarmsystem og det må ikke være for nørdet, da jeg ikke selv kan kode..
Jeg har set Z-wave systemer, som kan en masse fede ting og kan snakke sammen med andre produkter, super smart. Det eneste minus der er ved z-wave at man ikke kan få nogen indbygnings kontakter. Så går lidt af det hele, hvis man skal have forskellige slags kontakter rundt omkring i ens hus.. Hvis man gerne vil bygge et pænt og smart hus.:)
Jeg håber at der er nogle kloge mennesker, der kan hjælpe mig i mit never ending projekt
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts