Torben V Skrevet January 12, 2016 Rapporter Share Skrevet January 12, 2016 Hej Er her nogen der har installeret Visual på en mac uden at installer windows på den. Jeg har prøvet lidt med crossover men kan ikke få det til at virke, jeg har set en herinde der har fået det til at virke men kan ikke finde det indlæg mere. Håber der er nogen der kan hjælpe, Torben Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret January 12, 2016 Rapporter Share Besvaret January 12, 2016 Du kan køre den i vmware fusion eller parallels, og så en windows version. Java kører generelt ikke så godt i crossover Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Torben V Besvaret January 12, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 12, 2016 Tak for det Clemen, der bliver downloadet en trail af parallels nu. Det bliver skide godt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Torben V
Hej
Er her nogen der har installeret Visual på en mac uden at installer windows på den. Jeg har prøvet lidt med crossover men kan ikke få det til at virke, jeg har set en herinde der har fået det til at virke men kan ikke finde det indlæg mere.
Håber der er nogen der kan hjælpe,
Torben
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts