Per Nielsen1354922228 Skrevet January 12, 2016 Rapporter Share Skrevet January 12, 2016 Med usb forbindelse siger controller at den ver. på pc er 2.7.** og controller er 2.3.586 og skal startes fra controller start skærm hvordan kan jeg få forbindelser med controller gennem ny router ( kan ikke huske ip adresse eller en løsning gennem usb Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret January 12, 2016 Rapporter Share Besvaret January 12, 2016 Såvidt jeg husker skriver du bare usb:// i URL'en på din browser, når du er forbundet med USB kabel. Derefter får du adgang til bl.a. admin interfacet, og kan se/rette IP m.m. Men Visual 2.7 er ikke supporteret med firmware laver end 2.7.144. Du bør derfor opgrader firmwaren til 2.7.199 eller 2.7.220. Den sidste har nogle fejlrettelser vedr. JAVA, men er ikke altid så stabil som 2.7.199. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Per Nielsen1354922228 Besvaret January 12, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 12, 2016 Sådan ser det ud ???? går ud fra at 2.7.132 er pc og 2.3.586 er controller , hvad gør jeg Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret January 12, 2016 Rapporter Share Besvaret January 12, 2016 Enten starter du ihc programmerne fra controllerens https side. Eller også opgraderer du controllerens firmware Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret January 12, 2016 Rapporter Share Besvaret January 12, 2016 Du skal opgrader firmwaren på din contoler. Det gør du med det firmware opgraderings program, som følger med når du downloader den nye firmware fra LK's website. http://www.lk.dk/support/professionel/ihc-software/ Du kan så også samtidig hente den nyeste version af Visual til din PC. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Per Nielsen1354922228 Besvaret January 12, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 12, 2016 1. når man downloader ny firmware, sletter den så alt program på controlleren 2. har fundet ip adresse men kan ikke koden kan man reset den på en måde Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret January 12, 2016 Rapporter Share Besvaret January 12, 2016 Nope. Det er kun firmwaren som bliver opdateret. Dit program bliver ikke rørt. Hvis du ikke kan passwordet, skal du bruge reset firmwaren. Den ligger et eller andet sted her på boardet, men jeg ved ikke hvor. Jeg ved heller ikke om den sletter programmet. Du kan godt opgrader firmwaren uden passwordet til controlleren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Per Nielsen1354922228 Besvaret January 16, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 16, 2016 Vi har nu odatateret ihc controlleren til nyt firmware og efter kørt reset firmware, alt program er der stadig, og har via usb rettet nyt password når man reset firmware forsvinder alle flueben i netværk tilladelse, så der for skal man på via usb for alt rette dette Tak for hjælpen, min makker er glad for at hans anlæg køre igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Per Nielsen1354922228
Med usb forbindelse siger controller at den ver. på pc er 2.7.** og controller er 2.3.586 og skal startes fra controller start skærm
hvordan kan jeg få forbindelser med controller gennem ny router ( kan ikke huske ip adresse
eller en løsning gennem usb
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts