Hop til indhold

Garageporte går op hver dag kl. 23

Doc
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg er lidt desperat. Vi har købt et hus i maj sidste år hvor der er installeret IHC.

Har ikke meget erfaring med dette system og der er allerede brugt mange timer på at forstå det :-)

Vi har et lidt mærkeligt problem med 2 porte i garagen som går op hver aften kl. 23. (i sommers var det kl. 24). Det er ikke altid begge porte der går op.

Har læst brugsanvisningen for portsystemet og der er ingen automatik indbygget så vidt jeg kan se (Jyde Port 600)

Jeg har overvejet om det er IHC systemet der på en eller anden måde sender et signal som åbner portene????

Jeg har vedlagt programmet, jeg har ikke ændret i det så det er som vi overtog det.

Håber på nogen har en ide, de tidligere beboere kaldte det for spøgelser :-)

Mvh Christian

oprindelig.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

Den funktionsblok som var brugt, var fb 1.1.01.c. som havde den fejl, at den slukkede hver dag kl. 00:00:00.

Grunden til at det så er kl. 23:00 nu, er at uret i din controller ikke er sat til at opdatere sommer-/vintertid automatisk. Det kan du gøre i IHCAdministrator programmet.

Har udskiftet funktionsblokken med en der bare sender en puls, da en kip funktionsblok, som der var brugt, ikke er så velegnet til formålet

Her er et screenshot af fejlmeddelelsen fra LK.

1.1.01.c fejl.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok