Thomas Rokamp Skrevet January 5, 2016 Rapporter Share Skrevet January 5, 2016 Hej Jeg har en god gammel Visual 1 IHC installation, som jeg nu skal udvide. Hele herligheden er samlet i et teknik skab i bryggers. I min garage (som nu er under ombygning) har jeg yderligere en tavle. Her skal monteres output 230, input 24 samt output 24 decentralt. Fremføringen af LINK-10 kabler til tavlen i garagen går gennem et 50mm trækrør, hvor der i forvejen er trukket et par kabler, dvs. pladsen er noget trang. Ét af dem er et LINK-10 kabel. Spørgsmålet er nu, om det er OK at bruge det ene LINK-10 kabel til alle tre komponenter i garagen? Der er jo 5 par i alt, og så vidt jeg kan regne ud, skal jeg kun bruge de 4. Par 1 til fremføring af 24V forsyningen (som jo kan deles af komponenterne) Par 2 til data/0V for output 230 Par 3 til data/0V for output 24 Par 4 til data/0V for input 24 Men er dette farbart? Mvh. Thomas Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas Rokamp Besvaret January 5, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 5, 2016 Nå, lykkedes at finde et tidligere spørgsmål, som svarer på mit spørgsmål. Så ja, det kan man godt: http://www.ihc-user.dk/forum/forums/topic/2993-sløjning-af-ledere-mellem-ihc-moduler-mm/?do=findComment&comment=33248 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret January 5, 2016 Rapporter Share Besvaret January 5, 2016 Jeps, det kører også fint i mit setup, som er magen til dit. Men kniber det kan du jo montere en lokal PSU også bare forbinde 0-volten sammen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts