Leonard Flint Skrevet January 4, 2016 Rapporter Share Skrevet January 4, 2016 Jeg savner en FB for trådløs dimmer, hvor der er mulighed for trappetimer. Er der nogle af jer der har lavet en som denne...? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret January 5, 2016 Rapporter Share Besvaret January 5, 2016 Har du prøvet med 4.1.03a? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret January 5, 2016 Rapporter Share Besvaret January 5, 2016 Du kan prøve om vedhæftede fungerer. Der er tilføjet en indgang for touch med timer.. Den kan både tænde/slukke/regulere op/regulere ned. Når/hvis lyset reguleres fra denne indgang, starter timeren forfra. Bemærk at hvis lyset reguleres fra de 3 andre indgange, mens trappetimeren kører, stopper timeren. Har ikke testet funktionsblokken, så det er med forbehold for fejl. Trådløs dimmer med mulighed for touch med timer.vis Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret January 5, 2016 Rapporter Share Besvaret January 5, 2016 Jeg har selv flikket et par FB'er sammen, jeg bruger den dimmerblok med aftenlys, der er en udgang for tænd/reguler op mener jeg den hedder, den har jeg forbundet til indgangen på en timer FB som så slukker dimmeren på sluk/reguler ned efter en tid. Der er også scanarie på den FB. Jeg er på min Mac nu, så kan ikke lige checke op på det. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts