Lars1 Skrevet January 3, 2016 Rapporter Share Skrevet January 3, 2016 På et tidspunkt havde LK en regneark, som man kunne bruge til at beregne om ens IHC strømforsyning var stor nok. Jeg kan imidlertid ikke længere finde det på LK's website. Er der nogen som har en opdateret version, som jeg kunne få en kopi af? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 3, 2016 Rapporter Share Besvaret January 3, 2016 LK havde et regneark til at beregne backup tider. Jeg har tidligere lavet et ud fra forbrugs oplysningerne i dokumentationen på de enkelte komponenter. Måske er det det du tænker på. IHC strømforbrug.xlsx Lars1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret January 3, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 3, 2016 Det er muligvis backup regnearket jeg tænkte på, men dit ser rigtig godt ud til mit behov. Jeg takker mange gange. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 3, 2016 Rapporter Share Besvaret January 3, 2016 Hvis man har mange input aktiveret samtidig på input 24/24 moduler bør der nok kompenseres for dette i regnearket. Jeg mener tallene er egetforbrug. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret January 3, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 3, 2016 Tallene ligner mere noget i retning af max forbrug ganget samtidighedsfaktoren, hvilket vel egentlig også er det som man er mest interesseret i. Heldigvis har jeg kun 1 24/24 input modul, hvor 5 indgange bruges til gamle udendørs OPUS 73 PIR. Resten af indgangen bruges til status tryk for alarm og varmestyring, så de er sjældent aktive. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts