Morten Bojer Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 HejJeg er ved at total renovere min underetage og har valgt at lave en IHC installation.Jeg har haft en elektriker til at kikke planerne igennem og han havde kun et punget han bad mig kikke på og det var IHC røgalarmerne som han havde haft dårlige erfaringer med.Jeg har planer om at bruge de sensorer med som både er optiske og termiske.Elektriker sagde at de havde problemer med fejl alarmer, er der nogen som har haft samme erfaringer? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret September 22, 2008 Rapporter Share Besvaret September 22, 2008 Jeg har ikke haft nogen fejlalarmer på mine røgalarmer, men man kan også ændre følsomheden i dem, så det kunne være at han skulle overveje at gøre det Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret September 22, 2008 Rapporter Share Besvaret September 22, 2008 jeg har ikke hørt eller set det endnu..måske er det en fejl 40.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts