Hop til indhold
  • 0

Fugt Temperatur Sensor

Rene.Qvist
 Share

Spørgsmål

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Jeg har ikke app'en, så jeg kan ikke sige om det er korrekt eller ej. Men det ville ikke undre mig hvis man ikke kan. Der er jo tale om et nyt produkt ID, som app'en muligvis ikke kender. Fugt/temperatur sensorne kræver jo også den nyeste firmware for at fungere.

Det skal dog ikke siges at jeg ikke har helt styr på om der er kommet en opdatering til app'en efter at Fugt/temperatur sensoren blev releaset.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Hej Rene,

Min konstatering er, at hvad gælder for den nye lys / temperatur sensor, så er denne ikke understøttet af iPad app'en, den er ikke synlig når man kigger under den pågældende lokation.

Jeg henvendte mig til LK, og modtog 22-09-2015 besked om, at det er korrekt at app'en ikke understøtter sensoren, men at det ville den blive i næste opdatering af app'en, hvilket jeg stadig afventer :-)

Hilsner Ole. 

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0
På 6. januar 2016 at 12:51 , Ole skrev:

Hej Rene,

Min konstatering er, at hvad gælder for den nye lys / temperatur sensor, så er denne ikke understøttet af iPad app'en, den er ikke synlig når man kigger under den pågældende lokation.

Jeg henvendte mig til LK, og modtog 22-09-2015 besked om, at det er korrekt at app'en ikke understøtter sensoren, men at det ville den blive i næste opdatering af app'en, hvilket jeg stadig afventer :-)

Hilsner Ole. 

Og dette virker åbenbart stadig ikke. Har for nyligt fået komplet varmestyring og valgte de nye sensor med fugtsensor. Men de virker så ikke på ipad app... Så bliver man da pæn skuffet :-(  det er jo ikke lige den billige form for varmestyring. 

Link til kommentar
Del på andre sites