Peter Friis1354922272 Skrevet December 30, 2015 Rapporter Share Skrevet December 30, 2015 Hej Jeg har ikke rodet så meget med scenedesign, og nu medfører det et simpelt spørgsmål som jeg ikke har fundet svar på: Kan scener oprettet i scene design, ses på ihc tablet, eller skal man lave det hele fra bunden i ihc tablet?? På forhånd tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret December 31, 2015 Rapporter Share Besvaret December 31, 2015 Scenedesign og iPad appen har intet med hinanden at gøre, og scenedesigns kan ikke åbnes på iPad. Så det er fra bunden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Friis1354922272 Besvaret December 31, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 31, 2015 Når man så laver et scenarie på Ipad'en, ligget det så lokalt på ipadden, eller ligger det et sted på controlleren, jeg tænker på om det er muligt at få det samme setup på flere enheder? eller muligt at kopiere, sende fra den ene til den anden?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret December 31, 2015 Rapporter Share Besvaret December 31, 2015 Ligger lokalt på ipad, du kan exportere trådløst via airdrop i appen. Dog skal du så huske at flytte dit program rundt hver gang du har lavet ændringer på den ene ipad Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Friis1354922272 Besvaret December 31, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 31, 2015 super, tak for svar :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 lyngvig Besvaret January 2, 2016 Rapporter Share Besvaret January 2, 2016 Hej Peter... Her kan du se hvordan min Ipad ser ud....se vedhæftet filer.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Friis1354922272 Besvaret January 2, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 2, 2016 1 time siden, lyngvig skrev: Hej Peter... Her kan du se hvordan min Ipad ser ud....se vedhæftet filer.... Det ser super godt ud hvor/ i hvad har du lavet grundtegningen? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Brian Johansen Besvaret January 17, 2016 Rapporter Share Besvaret January 17, 2016 Er det muligt at lave noget lignende på en android tablet. Jeg synes ikke lige jeg kan finde en app til tablet, udover ihcremote. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 17, 2016 Rapporter Share Besvaret January 17, 2016 Findes kun til IPad. Du kan lave noget der ligner i Scenedesign, men der er ikke helt samme muligheder. Men en grafisk bugerflade med egne baggrundsbilleder og valgfri tryk er det muligt at lave. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Peter Friis1354922272
Hej
Jeg har ikke rodet så meget med scenedesign, og nu medfører det et simpelt spørgsmål som jeg ikke har fundet svar på:
Kan scener oprettet i scene design, ses på ihc tablet, eller skal man lave det hele fra bunden i ihc tablet??
På forhånd tak
Link til kommentar
Del på andre sites
8 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts