Hot-Bikes Skrevet December 28, 2015 Rapporter Share Skrevet December 28, 2015 Hej Jeg stod idag og skulle forsætte med at lave min ihc-tavle. Jeg har lavet nogle notater omkring hvor mine udgange på controlleren fører hen i installationen. Men for at være 100% sikker prøvede jeg at tjecke gennemgang imellem udgang 7 (cont) og output 230v (nr1) datalinie. Der var gennemgang :-) jubiii.... men.,... det var der også til output 230v (nr2) og nr3 osv....(fra cont udgang 7) Er dette rigtigt? Mvh Martin Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret December 28, 2015 Rapporter Share Besvaret December 28, 2015 Det er ikke usandsynligt at du kan måle en form for gennemgang mellem datalinie klemmerne på controlleren, da test strømmen løber igennem elektronikken i controlleren... (pas iøvrigt på med det, og gør det aldrig med strøm på controlleren) den bedste måde du kan gøre det på er ved at pille datalinie ledningen af controlleren og output modulet, og måle kun på ledningen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts