Hop til indhold

Sceneview - Første gang

Share

Recommended Posts

Så er jeg lidt på bar bund. Jeg har 2 internet udbydere. IHC er sat op via min TDC (kobber) Der er lavet port forward, osv. I admin delen er der givet tilladelse til at tilgå sceneview ude fra. Hvis jeg logger af min tdc forbindelse og logger på min Fiber forbindelse, så kan jeg godt få adgang til sceneview hvis jeg åbner sceneview programmet på min pc og indtaster min want adresse. Men hvis jeg bare indtaster ip adresse (http://x.x.x.x:443) i browser, så skriver den "Denne side kan ikke vises. Kontroller af webadressen er korrekt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tror du misforstår. IHC'n sidder på tdc forbindelsen. Jeg prøver ikke at tilgå min controller fra fibernetter via en lokal adresse men via min tdc wan adressen. Det samme er gældende hvis jeg bruger min tlf som hotspot (3. Forbindelse) Kan godt tilgå controller med min tdc wan adresse, så længe jeg bruger programmet sceneview

Link til kommentar
Del på andre sites

Nå, jeg valgte at smide IHC´n over fibernettet og wupti så fik jeg hul igennem. Men bliver nu mødt af følgende besked (Se vedhæftet fil) Søgte lidt i forummet, men kan kun finde gamle tråde omkring problemet og det er der man normalt bare trykker continue, men denne mulighed har jeg ikke. Kan det virkelig passe at man skal sætte sikkerhedesniveauet ned for java, for at kunne tilgå Sceneview ude fra?

Java.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok