Kim Møller Jørgensen Skrevet December 27, 2015 Rapporter Share Skrevet December 27, 2015 Hej Håber der er nogle der der kan hjælpe mig jeg har købt en ny controller da jeg vile væk fra den gamle der kun havde seriel interface. Men er det ikke muligt at importere den gamle konfiguration og konvertere den til noget jeg kan indlæse i den nye ? Eller er det bare den hårde vej og konfigurere det hele for fra i den nye controller. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret December 27, 2015 Rapporter Share Besvaret December 27, 2015 Der er desværre kun den hårde vej... Forfra.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret December 27, 2015 Rapporter Share Besvaret December 27, 2015 Spørgsmålet har været oppe mange gange her i foraet. Svaret er nej, men hvis du søger her i foraet, kan du sikkert finde nogle tråde med ideer til hvordan du laver opgraderingen mest lempeligt. Du er som sagt ikke den første som ønsker at opgrader. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kim Møller Jørgensen Besvaret December 27, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 27, 2015 Det er bare i orden. Så må jeg i gang. Jeg takker mange gange for svarene. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret December 27, 2015 Rapporter Share Besvaret December 27, 2015 Udlæs dokumentation fra den gamle, så tager det ikke lang tid at opstille de samme kip funktioner i den nye. Derefter kan du altid bygge mere til, når først du har lys Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Kim Møller Jørgensen
Hej
Håber der er nogle der der kan hjælpe mig jeg har købt en ny controller da jeg vile væk fra den gamle der kun havde seriel interface.
Men er det ikke muligt at importere den gamle konfiguration og konvertere den til noget jeg kan indlæse i den nye ?
Eller er det bare den hårde vej og konfigurere det hele for fra i den nye controller.
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts