Florian Skrevet December 27, 2015 Rapporter Share Skrevet December 27, 2015 Hej allesammen. Har købt hus med IHC installation, men har selv aldrig set så en installation før. Kan I fortælle mig hvilket program jeg skal bruge for at administrere installationen - er det IHC term, Visual 1 eller 2? Pft. Florian Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret December 27, 2015 Rapporter Share Besvaret December 27, 2015 Det er den helt gamle version du har der, hvis jeg var dig ville jeg opgradere til en nyere controller. Det er ihc term du skal bruge men det er ret råddent at sætte op Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Florian Besvaret December 27, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 27, 2015 Tak for svaret Mikkel. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret December 27, 2015 Rapporter Share Besvaret December 27, 2015 Hvis du vil på jagt efter en ny controller, så kik efter en visual 2, den har indbygget wireless til tryk mv, der findes to modeller, med og uden viewer, vieweren giver dig mulighed for at lave en visuel brugerflade på en pc, og at sende mail fra controlleren, ved givne hendelser, (det er den eneste model der sælges fra ny i dag) en controller uden viewer kan finde bruges med iphone og ipad, derudover kan du til begge modeller tilkoble Mikkels IHC Captain, som giver dig en masse ekstra muligheder, så som sonos styring, push notifikationer mv.. (http://www.jemi.dk/ihc/) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts