BHS Skrevet December 25, 2015 Rapporter Share Skrevet December 25, 2015 Jeg har lige skiftet et batteri i en af mine Wireless tryk, men nu kan jeg ikke få det til og virke igen, det er helt dødt når jeg trykker på det skal jeg ind og programmere det til igen..? og hvordan gøres dette Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret December 25, 2015 Rapporter Share Besvaret December 25, 2015 Det burde virke bare du skifter batteriet, det skal ikek kodes eller connectes igen. Er du sikker på at batteriet sidder rigtigt og er det rigtige? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 SilverLine Besvaret December 25, 2015 Rapporter Share Besvaret December 25, 2015 Og prøv evt. At tag strømmen til controlleren og tænd igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret December 25, 2015 Rapporter Share Besvaret December 25, 2015 Alternativt er det vel bare at unlinke det også linke det på ny. Det er der jo ikke det store i. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Terne Besvaret December 25, 2015 Rapporter Share Besvaret December 25, 2015 Sikker på at du har skiftet til CR2032 batteri? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BHS Besvaret December 27, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 27, 2015 Den virker igen som den skal, prøvede og tage batteriet ud igen, og sætte den i igen...lol Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
BHS
Jeg har lige skiftet et batteri i en af mine Wireless tryk, men nu kan jeg ikke få det til og virke igen, det er helt dødt når jeg trykker på det
skal jeg ind og programmere det til igen..?
og hvordan gøres dette
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts