Bay Hebsgaard Skrevet December 23, 2015 Rapporter Share Skrevet December 23, 2015 Hej er der nogen der har en timer der kan justeres på iphone sådan virtuelt lige som en lysdæmper?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 25, 2015 Rapporter Share Besvaret December 25, 2015 På 23-12-2015 at 16:31 , Bay Hebsgaard skrev: Hej er der nogen der har en timer der kan justeres på iphone sådan virtuelt lige som en lysdæmper?? Det kan man ikke rigtigt. Men du kan som alternativt sætte et antal FB'er ind i dit program og linke dem med en knap for en indgang der ikke er konfigureret. Dem kan du benævne 1 min, 2min, 3min etc og så lægge dem i en lokation kaldet timere så du nemt kan finde dem på iPhonen. Udgangene på dem linker du til den funktion de skal styre. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bay Hebsgaard Besvaret December 26, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 26, 2015 Tak Bjarne jeg vil lige se hvordan det virker :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Bay Hebsgaard
Hej er der nogen der har en timer der kan justeres på iphone sådan virtuelt lige som en lysdæmper??
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts